ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. SZERZŐDÉSES PARTNER, SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK HATÁLYA
- A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató), és a kereskedelmi szolgáltatásait igénybe vevő Vásárló (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). A Felek elfogadják, hogy jelen ÁSZF egyaránt érvényes a Szolgáltató által üzemeltett Honlapon és Webáruházon (továbbiakban: Honlap, Webáruház) keresztül történő elektronikus értékesítésre, valamint az e-mail útján, telefonon vagy személyesen létrejött értékesítésre egyaránt.
- Szolgáltató adatai
Cégnév (rövidített): Hutter Kft.
Székhely: 2162 Őrbottyán, Harang utca 16.
Levelezési cím: 1131 Budapest, Dolmány utca 6.
Ügyvezető: Hutterné Kaposvári Judit
Cégjegyzékszám: 13 09 068847
Adószám: 10963238-2-13
Központi elérhetőség: info(kukac)hutterreklam.hu
Elektronikus elérhetőség: www.hutterreklam.hu
- Jelen ÁSZF hatályba lépésének napja 2020. július 15. rendelkezései valamennyi Ügyfélre vonatkoznak, akiknek a Szolgáltató termékeket értékesít vagy szolgáltatást nyújt. Az Ügyfél saját általános szerződési feltételei – ellenkező megállapodás hiányában - nem alkalmazhatóak.
- Jelen ÁSZF kiterjed a Magyarországon nyújtott minden kereskedelmi szolgáltatásra, amelyet a Szolgáltató nyújt. A piaconként eltérő speciális rendelkezéseket az ÁSZF külön szabályozza.
- Az Ügyfél kijelenti, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit annak átolvasása után megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadta. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, melynek tényét az Ügyfél kifejezetten elfogadja. A Szolgáltató biztosítja, hogy a hatályos ÁSZF a Szolgáltató honlapján (www.hutterreklam.hu/) folyamatosan elérhető legyen. Az ÁSZF mindenkor tartalmazza a hatályba lépés napját.
2. FELHASZNÁLÁSRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Webáruház a Szolgáltató által üzemeltett, a Szolgáltató által meghatározott tartalommal rendelkező Honlap. A Szolgáltató Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan hibákért, melyek a telefonhálózat, a számítógépes rendszerek, szerverek vagy szerverszolgáltatók, számítógépes berendezések, szoftverek, email vagy az internet terheltségéből, meghibásodásából vagy a nem megfelelő működésből adódnak.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Honlapon illetve a katalógusokban megjelenő szövegek, cikkek, képleírások, képek, fényképek, egyéb tartalmi és formai elemek (továbbiakban: Tartalmi elemek) a Szolgáltató tulajdonában álló, szerzői jog által védett elemek vagy olyan elemek, melyek használatára és felhasználására a Szolgáltató jogosult.
- Az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Tartalmi elemeket csak a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye esetén, a szerzői jogok jogosultja nevének és a Honlap címének pontos feltüntetésével jogosult felhasználni, feldolgozni. A Tartalmi elemek továbbítása, közzététele, egyéb módon történő felhasználása, kizárólag a Szolgáltató Viszonteladó partnerei számára, saját marketing tevékenysége során, viszonteladás céljára, illetve annak érdekében engedélyezett.
- Az Ügyfél különösen tudomásul veszi, hogy a Tartalmi elemek, valamint jelen ÁSZF részben, vagy egészben történő másolása, áthelyezése, módosítása, elektronikus úton történő tárolása, terjesztése tilos. A forrás megjelölése nélküli felhasználás jogellenes felhasználásnak, egyben jogsértésnek minősül.
- A Szolgáltató kizárólagos tulajdonosa a www.hutterreklam.hu Honlapnak, melyeken Webáruház is üzemel.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Webáruházat és a Honlapot kizárólag saját felelősségre használhatja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlap vagy a Webáruház használata során semmilyen, az Ügyfelet ért vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan, súlyos gondatlansággal, bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősség kivételével. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben, a felhasználás során jogellenes cselekményt folytat a Honlapon, vagy ennek gyanúját kelti, a Szolgáltató köteles együttműködni az eljáró hatóságokkal az esetleges jogsértések felderítése végett.
- A Szolgáltató a Webáruház üzemeltetése során a hatályos magyar jogszabályok figyelembe vételével jár el. Ha a Webáruház felhasználása az Ügyfél saját állama szerinti jogszabályokba ütközik, az Ügyfelet ebből ért kárért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
3. SZERZŐDÉSKÖTÉS
- Jelen ÁSZF pontjaiban foglalt rendelkezések a Felek által kötött valamennyi szerződésre vonatkoznak. A Felek között létrejött szerződések elválaszthatatlan mellékletét képezi jelen ÁSZF, melyet az Ügyfél feltétel nélkül elfogad. A szerződések alapján a Szolgáltató a tulajdonában álló egy vagy több Termék vagy Szolgáltatás (továbbiakban: Termék(ek)) tulajdonjogát ellenérték fejében adásvétel jogcímén ruházza át az Ügyfélre. A Szolgáltató nyilatkozik, hogy a Termékek jogszerű forgalmazójaként jogosult a Termékeket az Ügyfélnek adásvétel keretében értékesíteni. A Szolgáltató továbbá nyilatkozik, hogy a Termékek nem képezik harmadik fél tulajdonát, per-, teher- és igénymentes ingóságok.
- A Termékek katalógusban szereplő tulajdonságai tájékoztató jellegűek, a tényleges, aktuális tulajdonságok tekintetében a Webáruházban feltüntetett adatok irányadók.
- Az Ügyfél elfogadja, hogy a Honlapon illetve a katalógusokban feltüntetett Termékekhez kapcsolódó adatok és fényképek illusztrációk, melytől a valós Termék színében, méretében vagy részleteiben eltérhet. A Szolgáltató különös figyelmet fordít a Honlapon szereplő Termékek adatainak naprakész frissítésére, ugyanakkor fenntartja magának a jogot ezen adatok módosítására.
- A Szolgáltató jogosult olyan Termékekre is szerződést kötni, amely a Szerződés megkötésének a pillanatában még nem képezik a Szolgáltató tulajdonát.
- A szerződéskötés nyelve magyar. A Felek egymással elsődlegesen írásban kommunikálnak. A Felek megállapodnak, hogy jognyilatkozatot kizárólag írásban jogosultak megtenni, a szóban, telefonos úton megtett nyilatkozatok nem minősülnek jognyilatkozatoknak.
- A Felek elektronikus úton vagy a Honlapon található Webáruházon keresztül kötik meg a Szerződést, melyre, a kereskedelmi képviselőnek írásban benyújtott regisztrációs kérelem, Szolgáltató általi jóváhagyását követően kerülhet sor.
- A Szerződés tárgyát különböző Termékek és Szolgáltatások képezik, melyeket vételár ellenében lehet megvásárolni. A Webáruházban feltüntetett vételár a beállított pénznem szerint értendő nettó ár. A vásárlás végösszege – bruttó ár – a rendelés véglegesítésekor látható.
- A vételár a csomagolás költségét tartalmazza, erre a Szolgáltató nem számít fel külön díjat. Ha a szállítandó csomag mérete eléri a raklap méretet, akkor a Szolgáltató a szállításhoz szükséges EUR raklapot szintén díjmentesen biztosítja.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem végez szállítási szolgáltatást, kizárólag szállítási partnercégeket és futárszolgálatot alkalmaz (továbbiakban Szállítási partner) a rendelések Ügyfélhez történő eljuttatásához.
- A Szolgáltató kizárólag a megrendelt termék Szállítási partnernek történő átadásra vállal felelősséget.
- Az Ügyfél elfogadja, hogy a Szolgáltató bármikor jogosult a Vételár módosítására, melyet a Webáruházban tüntet fel. A Szolgáltató nem jogosult a vételár módosítására abban az esetben, ha azt az Ügyfélnek már elektronikus formában írásban visszaigazolta – azonban az ajánlat érvényességi idejét kikötheti.
4. ELÁLLÁS, FIZETÉSI FELTÉTELEK
- Az Ügyfélnek a szerződés teljesítésétől, tehát legkésőbb a kiszállítástól számított 14 napig joga van elállni a szerződéstől, kizárólag 30.000 Ft-ot meghaladó összértékű rendelés esetén. Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a megrendelt Terméket ebben az esetben saját költségén kell visszaszállítania a Szolgáltatóhoz, hiánytalan mennyiségben és eredeti állapotban. A Szolgáltatónál felmerült logisztikai és szállítási költséget az Ügyfél köteles megtéríteni. Abban az esetben, ha a Szolgáltatóhoz hiányosan vagy sérülten érkezik vissza a Megrendelés, úgy a Szolgáltató azt nem köteles átvenni.
- Termék visszavétele kizárólag írásban, a kereskedelmi képviselőnek küldött e-mail útján kérhető, az alábbi adatok, információk feltüntetésével:
- cikkszám,
- mennyiség,
- visszaküldés indokolása
- A visszaküldött Megrendeléshez az Ügyfélnek csatolnia kell a Számla első eredeti példányát is. A Szolgáltató kizárólag nyitvatartási időben és a 13. kerületben található telephelyén (1131 Budapest, Dolmány u. 6.) vesz vissza lemondott rendeléseket.
- A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
- Ügyfél részéről elállásnak kizárólag a rendelés visszaigazolásáig van helye, az alábbi Termékek esetén:
- Egyedi rendelésre – különösen, de nem kizárólagosan nyomtatás, emblémázás, logózás, grafikai tervezés – készült,
- textil,
- naptár,
- élelmiszer
- egyedi beszerzésű termékek
- A Szolgáltató szerződéstől való elállást – azaz Termék visszavételét - kizárólag a kereskedelmi képviselőnek küldött indokolt, írásbeli kérelem jóváhagyását követően fogad el, ugyanakkor fenntartja magának a jogot a kérelem elutasítására.
- Amennyiben a Szolgáltató jóváhagyja az Ügyfél elállásra vonatkozó kérelmét, a megrendeléskor kiszámlázott összeg 20%-át számítja fel kezelési költségként.
- A Szolgáltató jogosult a Termék kiszállításáig a Szerződéses jogügylettől elállni, különösen, de nem kizárólagosan akkor, ha a Szolgáltató beszállítói nem tudták a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani a rendelt Terméket. A Szolgáltató nem köteles megindokolni az elállás okát. Abban az esetben, ha az Ügyfél már megfizette a vételárat, akkor azt Szolgáltató visszafizeti az Ügyfél részére. Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Megrendelés teljesítése során, előtt vagy után sem kötelezheti a Szolgáltatót kötbér megfizetésére, kivéve, ha a Felek ebben külön szerződés keretein belül megállapodtak.
- A Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki. Az ÁSZF elfogadásával az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonásához a Szolgáltatónak írt írásbeli nyilatkozat megküldése szükséges.
- Elektronikus előleg bekérő számlát csak azon Ügyfelek részére küld a Szolgáltató, akik nem készpénzben fizetnek.
- A termék átvételekor a Szolgáltató az Ügyfél részére készpénzes vásárlás igazolására papír alapú számlát állít ki.
- Amennyiben az Ügyfél a számla kiállításától számított 8 napon belül nem nyújt be a számla összegére vonatkozó indokolással ellátott írásbeli panaszt, úgy azt jóváhagyottnak kell tekinteni.
- Felek megállapodnak, hogy ha az Ügyfél a Szerződésben foglalt adataiban bárminemű változás következik be a Szerződés megkötése és a Termék átvétele között, azt az Ügyfél haladéktalanul köteles jelezni a Szolgáltató felé írásban (email útján).
- A Szolgáltatónak jogában áll a különös üzleti kockázat gyanúját vagy annak látszatát keltő Megrendelést törölni, és a Szerződéstől elállni. Különös üzleti kockázatnak minősül kifejezetten, de nem kizárólag a csőd-, felszámolás- vagy végelszámolás alatt álló jogi személy Ügyfél által történő rendelés.
5. REGISZTRÁCIÓ, MEGRENDELÉS
- A Szerződések Webáruházon keresztül történő megkötése a jelen pontban foglaltak szerint történik. A Felek rögzítik, hogy a Webáruházon keresztül történő szerződéskötés esetében a Szolgáltatót a Ptk. 6:64. § (1) bekezdése szerint ajánlati kötöttség terheli. Szerződéskötésre regisztrációval van lehetőség. A regisztráció, a kereskedelmi képviselőnek benyújtott regisztrációs kérelem útján történik. A regisztráció során megadott adatokat - a cégadatok, az e-mail és az elsődleges szállítási cím kivételével - az Ügyfél a rendelés leadásáig bármikor megváltoztathatja, módosíthatja. Új - a regisztrációkor megadott elsődleges szállítási címtől eltérő – szállítási cím megadása esetén, az Ügyfél rendelés leadása előtt köteles egyeztetni a kereskedelmi képviselővel. Az Ügyfél a megvásárolni kívánt Termékeket a Webáruház felületén a vásárlói kosárban gyűjti össze, majd a kosár tartalmának ellenőrzése után véglegesítheti (továbbiakban: Megrendelés).
- A Megrendelés feldolgozásához az Ügyfél köteles megadni a Szolgáltató által kért adatokat.
- Az Ügyfél a Webáruházon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
- Az Ügyfél jogosult a regisztrációja törlésére, melyet a kereskedelmi képviselőnek küldött erre vonatkozó írásbeli kérelemmel tehet meg.
- Az Ügyfél köteles valamennyi adatát a valóságnak megfelelően megadni és frissíteni. Az Ügyfél által hibásan megadott adatok következtében a Szolgáltatónál felmerülő többletköltségekért, illetve károkért az Ügyfél felelősséggel tartozik.
- Az Ügyfél a megrendelés során megadhatja a szállítási módot (továbbiakban: Szállítási mód).
- A Szolgáltató a beérkezett Megrendelést elektronikus úton 1 munkanapon belül visszaigazolja, az Ügyfél által megadott elektronikus elérhetőségen.
- A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
- Az Ügyfél a Termékek e-mailben vagy személyesen történő megrendeléséhez köteles a jelen ÁSZF pontjaiban meghatározott valamennyi adatát, illetve a rendelni kívánt Termékek azonosításához szükséges adatokat megadni. A Szolgáltató az Ügyfél rendelését 1 munkanapon belül elektronikus formában visszaigazolja. Ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot nem bocsátotta hiánytalanul a Szolgáltató rendelkezésére, a Szolgáltató jogosult az Ügyfelet 24 órán belül az adatok pótlására írásban felszólítani. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem köteles az Ügyfél rendelését elfogadni, különösen abban az esetben, ha a szükséges adatok határidőre nem állnak rendelkezésre.
- Amennyiben az Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott adataihoz jogosulatlan harmadik személy hozzájutott, köteles haladéktalanul jelezni azt a Szolgáltató felé.
6. MAGYAR VISZONTELADÓKRA VONATKOZÓ KERESKEDELMI SZABÁLYOZÁSOK
- 100.000 Ft + ÁFA összértéket meghaladó rendelést a Szolgáltató saját költségén szállítja az országhatáron belül, futárszolgálattal.
- Az 100.000 Ft + ÁFA összérték alatti rendelés szállítási díja a csomag súlyától függ, mely az Ügyfelet terheli.
- Ha a megrendelt termék nincs készleten, vagy emblémázási szolgáltatást tartalmaz, akkor a teljesítési határidőről a Szolgáltató kereskedelmi képviselője ad tájékoztatást.
- A Megrendelés átvétele külön megegyezés alapján történhet személyesen is a Szolgáltató átvételi pontjain. Átvételi pontok:
- 1131 Budapest, Dolmány u. 6.
- 2162 Őrbottyán, Állomás u. 17.
- A Megrendelés fizetése történhet készpénzben, utánvéttel és banki átutalással is. A Szolgáltatónál nem elérhető a bankkártyával történő fizetés.
- A Megrendelést lehetőség van utánvéttel, készpénzben a futárszolgálatnál is fizetni, azonban ezt a fizetési módot a megrendelés leadásakor előre kell jelezni a Szolgáltató felé. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy futárszolgálattal történő kézbesítés esetén a vételárat a futárnak az átvétel időpontjában kell megfizetnie.
- Az Ügyfél a Termék átvételét követően késedelem nélkül köteles meggyőződni arról, hogy annak minősége, mennyisége megfelelő-e.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az átvételt megelőző banki átutalás esetén a Szolgáltató kizárólag akkor köteles szállítani, ha a Szolgáltató bankszámláján megtörtént a jóváírás.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Termékek tulajdonjogát a Szolgáltató a vételár maradéktalan megfizetéséig fenntartja.
- A Szolgáltató lehetőséget biztosít termékminta rendelésére. A termékminta költsége a mindenkori kereskedelmi ár. Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltatónak – egyéb kereskedelmi megállapodás hiányában - nem áll módjában ingyenes termékmintát biztosítani. Termékminta kizárólag a Szolgáltató raktárkészletéből kérhető, rendelkezésre állásról a Webáruház ad tájékoztatást.
7. TERMÉK NYOMTATÁS, EMBLÉMÁZÁS, LOGÓZÁS, GRAFIKAI TERVEZÉS
- A Szolgáltató az általa értékesített termékek nyomtatási szolgáltatása esetén az Ügyfél kérésére egyedi bemutató grafikát (továbbiakban Látványterv) készít. A Látványterv bemutatja, hogy az Ügyfél által rendelt nyomtatási szolgáltatás miként jelenik meg az Ügyfél által rendelt Terméken.
- Az Ügyfél elfogadja, hogy a Látványterv kizárólag a Szolgáltató saját termékére kérhető, és kizárólag vásárlási szándékkal. A Szolgáltató idegen termékre nem köteles Látványtervet készíteni.
- A Látványterv az Ügyfél igényei szerint és a technológiai előírások betartásával készül. Az első Látványterv készítése és az első módosítás elvégzése díjmentes szolgáltatás. Az ezen felüli kérések teljesítéséért a Szolgáltató grafikai díjat számolhat fel, melyről a kereskedelmi képviselő ad tájékoztatást.
- Az első Látványtervet a Szolgáltató a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül elkészíti, azonban lehetőség van gyorsított ügyintésére is (12 illetve 2 óra), amiért a Szolgáltató grafikai díjat számolhat fel.
- A Látványterv készítéshez és a nyomtatási szolgáltatás kivitelezéséhez a Szolgáltatónak az alábbi grafikai anyagokra van szüksége, technológiánként:
- Tamponnyomás: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum)
- Szitanyomás: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum)
- Transzfer nyomás: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum)
- Gravírozás: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum)
- Kerámia égetés: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum)
- Hímzés: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum)
- Digitális nyomtatási eljárások: vektorgrafikus logó (AI, EPS, PDF, CDR formátum) vagy nagyfelbontású kép fájl (legalább 300DPI minőségben)
- Abban az esetben, ha az Ügyfél nem tudja a Szolgáltató rendelkezésre bocsátani a 7.e) pontban leírt pontos és méretarányos grafikai anyagot, a Szolgáltató grafikai díjat számolhat fel az embléma megrajzolásáért vagy szerkesztéséért. A felmerülő költségekről és határidőről a kereskedelmi képviselő ad tájékoztatást. Az grafikai díjért készített grafikai anyagot a Szolgáltató elektronikus formában átadja az Ügyfélnek, későbbi felhasználásra.
- A Szolgáltató egyes emblémázási szolgáltatásokhoz technikai költséget számíthat fel. A technikai költség tartalmazza az adott gép beállítási díját, a szükséges nyomóformák és klisék díját, valamint a filmköltséget. Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a nyomóformák, sziták, klisék és filmek – ellenkező megállapodás hiányában - a Szolgáltató tulajdonában maradnak, azokat a Szolgáltató legfeljebb 1 évig tárolja. Ezen határidőn belül – ugyanazon termékre, azonos technológiával - történő utánrendelés esetén újra felhasználhatók.
- Az emblémázási nyomtatási szolgáltatások az Ügyfél által elfogadott Látványterv alapján készülnek. Az Ügyfél tehát tudomásul veszi és elfogadja, hogy az elektronikus úton küldött Látványterven szereplő grafika alapján valósul meg a nyomtatás.
- A látványterven szereplő szín, méret és elhelyezés csak tájékoztató jellegű. A Szolgáltató a lehető legjobban próbálja illusztrálni, hogy a nyomtatási folyamat végére milyen végeredmény készül, azonban ezt a valós körülmények befolyásolhatják. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Látványterven szereplő szín, méret és elhelyezés a gyártás során maximum 10%-os mértékben módosulhat.
- A teljes darabszám nyomtatása előtt lehetőség van mintanyomat készítésére (egyes technológiai eljárások kivételével). Minden mintadarabból két példány készül, az egyik az Ügyfélhez kerül, a másik a nyomdaüzemben marad. A minta elfogadásakor a Szolgáltatónál maradt minta alapján történik az emblémázás. Az Ügyfélhez kiküldött minta a teljes megrendelt mennyiség részét képezi. A minta készítéséért a Szolgáltató mintakészítési díjat számol fel, melyről, illetve a mintaküldés költségéről a kereskedelmi képviselő nyújt tájékoztatást. Mintakészítés esetén a Szolgáltató vállalja, hogy az elfogadott minta szerinti színben, méretben és elhelyezésben gyártja le a teljes megrendelt mennyiséget.
- A termék nyomtatásához a terméket a Szolgáltatónak ki kell vennie az eredeti csomagolásából. Egyes csomagolóanyagok a termék kibontásakor sérülhetnek. Az Ügyfél elfogadja, hogy a Szolgáltató – amennyiben az technikailag nem lehetséges - nem pótolja az ilyen módon sérült csomagolóanyagot, továbbá azt, hogy nyomtatást követően a kész Termékek nem kerülnek vissza az eredeti csomagolásba.
- Az emblémázási nyomtatási szolgáltatásokról a Webáruház ad tájékoztatást. Nem minden termékhez rendelhető minden típusú szolgáltatás. Az egyes emblémázási technológiák szín, méret és elhelyezést korlátozó tulajdonságairól a kereskedelmi képviselő nyújt tájékoztatást.
- Az egyes emblémázási szolgáltatások vállalási határideje a Szolgáltató aktuális kapacitásának függvénye, melyről minden esetben a kereskedelmi képviselő ad tájékoztatást.
8. KELLÉKSZAVATOSSÁG
- Az Ügyfél, a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, azokért a hibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.
- Nem tartozik kellékszavatosság alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel. Ide sorolható többek között:
- szakszerűtlen üzembe helyezés,
- szakszerűtlen üzemeltetés,
- rendeltetésellenes használat (nem a használati útmutató szerint),
- helytelen szállítás,
- helytelen tárolás,
- átalakítás, átdolgozás
- Ügyfél vagy Harmadik fél által elvégzett termék-nyomtatás, emblémázás, logózás,
- bármilyen eredetű rongálás,
- elemi kár, természeti csapás,
- vis major helyzet.
- Az Ügyfél kérhet javítást vagy cserét is, kivéve, ha ezek közül valamelyik igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más kellékszavatossági igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Az Ügyfél kérhet továbbá arányos árleszállítást, a hibát a Szolgáltató költségére javíttathatja vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a javítást, cserét nem vállalta vagy annak nem tud eleget tenni vagy ha az Ügyfélnek a javításhoz vagy a cseréhez fűződő érdeke megszűnt.
- Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
- Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltatóval. A közlés késedelméből eredő kárért az Ügyfél felelős.
- Az Ügyfél kizárólag közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Az Ügyfélnek tehát a szerződés teljesítésétől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítéséhez bizonyítania kell, hogy a hiba oka már a teljesítéskor megvolt.
- A javítást vagy cserét – a Termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.
9. EGYÉB PANASZ
- Amennyiben az Ügyfél a Terméket nem érintő egyéb, a megrendelésben foglaltaktól való – számlázással kapcsolatos, mennyiségbeli stb. – eltérést tapasztal, azt a Termék kézbesítését követően haladéktalanul, de legkésőbb 8 munkanapon belül írásban, indokolással ellátva köteles jelezni a kereskedelmi kapcsolattartónak.
10. REKLAMÁCIÓKEZELÉS
- Az Ügyfél a Termék kézbesítését követően köteles ellenőrizni, hogy a Termék megfelel-e a Megrendelésben előírtaknak. Amennyiben az Ügyfél a Megrendelésben előírtaktól való eltérést tapasztal, akkor ezt, a kézbesítést követően azonnal, de legkésőbb 8 napon belül írásban, a konkrét indokolás - és az azt alátámasztó fotók - megjelölésével köteles jelezni kereskedelmi képviselője felé.
- A Szolgáltató, a reklamáció beérkezésétől számított két munkanapon belül azt kivizsgálja, majd az eredményről írásban értesíti az Ügyfelet.
- Miután az Ügyfél továbbította panaszát a Szolgáltatónak, köteles teljeskörűen együttműködni a Szolgáltatóval a panasz megalapozottságának vizsgálatában. Ha a reklamáció alaptalannak bizonyul, a vizsgálat költségeit az Ügyfél köteles viselni.
- Ha a Szolgáltató megállapította a hibát vagy hiányosságot, amelyről az Ügyfél kellő időn belül értesítette, a Szolgáltatónak saját belátása szerint:
- ki kell cserélnie a hibás Termékeket, vagy
- a hiányzó Termékeket le kell szállítania, vagy
- a vételárat arányosan leszállítania, vagy
- a teljes összeget vissza kell fizetnie.
- Abban az esetben, ha Szolgáltató úgy dönt, hogy a vételárat teljes egészében vagy részben jóváírja vagy visszatéríti, az Ügyfél először köteles visszajuttatni a hibás Termékeket a Szolgáltatónak. A Szolgáltatónak csak a már visszajuttatott Termékek vonatkozásában áll módjában jóváírást teljesíteni, a Termékek értékének erejéig.
- Az Ügyfél semmilyen körülmények között sem támaszthat igényt a Szolgáltatóval szemben, ha a termékeket szállítást követően teljesen vagy részben felhasználták, kezelték, feldolgozták, vagy egyébként módosították – így különösen, de nem kizárólagosan emblémázták.
11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Valamennyi, a Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött szerződésre a magyar jog alkalmazandó.
- A Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog irányadó, így különösen:
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
- Az ÁSZF bármely rendelkezésének esetleges érvénytelensége az ÁSZF többi részének érvényességét nem érinti.
- Felek megállapodnak abban, hogy a közöttük felmerülő vitákat elsődlegesen egyeztetés útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a Felek a Magyarország Polgári Perrendtartásának általános hatásköri és illetékességi szabályai szerint járnak el.
- A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
Hutter Kft, mint Szolgáltató
2020. július 15.